Áno
Nie
Jazyk:

Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

OBCHODNÉ PODMIENKY

OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY

 

  1. Všetky objednávky zadané prostredníctvom internetového obchodu sú záväzné. Zadaním objednávky (vyplnením a odoslaním objednávkového formulára kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.) Postup, ako vybrať požadovaný tovar a ako zrealizovať objednávku nájdete na stránke Ako nakupovať.
  2. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých, formulárom predpísaných údajov a náležitostí.
  3. Ceny tovaru sú vyznačené u jednotlivých položiek tovaru. Ceny za dopravu, príp. ďalšie poplatky si kupujúci môže overiť na stránke. Pred odoslaním objednávky bude celková cena dodávky vypočítaná a zákazník odsúhlasí konečnú cenu tovaru vrátane dopravy a všetkých prípadných poplatkov
  4. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári.
  5. Vyplnením a odoslaním objednávkového formulára dáva kupujúci predávajúcemu súhlas na zhromažďovanie a archivovanie osobných údajov o kupujúcom a o jeho nákupoch.

 

DODACIE PODMIENKY

  1. Dodacia lehota: Akonáhle dostaneme vašu objednávku, náš pracovník ihneď zistí, či je vami objednaný tovar na sklade. Ak je tovar na sklade, doručíme vám ho prostredníctvom GLS kuriéra alebo Slovenskej pošty. Ak tovar na sklade nie je, pracovník z oddelenia zákazníckeho servisu vás o tom bude informovať. V obidvoch prípadoch vám bude do 1 pracovného dňa oznámené, kedy presne vám bude tovar dodaný. Objednávky prijaté počas víkendov a sviatkov sú potvrdzované vždy nasledujúci pracovný deň. Doba dodania sa v tomto prípade o nepracovné dni predlžuje.
  2. Spôsob dopravy: Spôsob dopravy si zákazník volí sám v objednávkovom formulári, t.j. pred odoslaním objednávky.
    Možnosti dopravy: obchodný balík – doba dodania do 5 pracovných dní od objednania
    Cenník dopravy: obchodný balík na dobierku:  €, balné si neúčtujeme
  3. Možnosti platby za tovar:
    V našom obchode máte 2 možnosti platby za vami vybraný tovar:
    • vopred prevodom na náš účet: 
    • v hotovosti pri doručení na dobierku
  4. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad. Odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru) Podľa § 12 zákona 108/2000 Z. z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 7 dní od jeho prevzatia.
    Pokiaľ sa tak rozhodne, musí nepoškodený tovar, bez znakov používania alebo opotrebovania, v pôvodnom obale poslať naspäť v uvedenej lehote (určujúci je dátum odoslania).
    Po doručení vráteného tovaru predávajúci najneskôr do 10-tich dní zákazníkovi vráti naspäť zodpovedajúcu čiastku vopred dohodnutým spôsobom.

STORNO OBJEDNÁVKY

 

  1. Storno objednávky zo strany kupujúceho
    • Kupujúci môže objednávku stornovať najneskôr do doby vyskladnenia tovaru, a to priamo vo svojom konte alebo e-mailom na adrese www.peknatvar.sk, alebo osobne na Hlavnej 61 Prešov 08001
  2. Storno objednávky zo strany predávajúceho
    Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
    • nie je možné sa skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atď.).
    • tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru.

V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú kúpnu cenu, bude mu táto čiastka prevedená späť na bankový účet, z ktorého kúpnu cenu zaplatil alebo na adresu v lehote 14 dní.

 

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

1.     doručenia ponúkaný predávajúcim.

2.       Kupujúci je zodpovedný Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ustanovením § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ustanovenia § 3 ods. 1 písm. h) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. 

3.       Od zmluvy je možné odstúpiť preukázateľným spôsobom – písomne alebo e-mailom prostredníctvom formuláru na odstúpenie od zmluvy, ktorý tvorí prílohu týchto VOP. 

4.       Po odstúpení od zmluvy je kupujúci povinný tovar, na ktorý sa odstúpenie od zmluvy vzťahuje, doručiť predávajúcemu /nie ako dobierku/ na adresu hlavna 61 Prešov 08001  alebo odovzdať osobne predávajúcemu najneskôr v lehote 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, to neplatí, ak predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Predávajúci je povinný prevziať doručený alebo osobne odovzdaný tovar od kupujúceho. K zásielke je potrebné priložiť kópiu daňového dokladu, ktorý predávajúci poslal s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. 

5.       Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov, a to na bankový účet, z ktorého kupujúci kúpnu cenu uhradil; tým nie je dotknuté ustanovenie § 8 ods. 5 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

6.       Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. V prípade, ak kupujúci doručí tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu. 

7.       Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3 zák. 102/2014 Z. z. a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. i) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. 

8.       V zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je najmä:

·         predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

·         predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

·         predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

 

Odstúpenie od zmluvy v prípade kurzov

Ak sú predmetom zmluvy služby súvisiace s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote, kupujúci nemá v takomto prípade právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu.

Predávajúci aj v tomto prípade poskytuje možnosť odstúpenia od zmluvy na rámec zákona, a to za nasledovných podmienok:

V prípade, že kupujúci zruší svoju účasť 24 hodín pred kurzom alebo v deň kurzu, môže využiť iný termín kurzu za príplatok 15 EUR, pokiaľ sa inak nedohodne s predávajúcim. Pokiaľ iný termín kurzu nevyužije, storno je 100 %. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu termínu kurzu alebo jeho zrušenie v prípade nepredvídateľných problémov (choroba, technické problémy znemožňujúce usporiadanie kurzu a pod.). V takomto prípade bude kupujúci vopred informovaný a bude mať možnosť zmeny termínu alebo bude môcť odstúpiť od zmluvy. Ak sa kupujúci rozhodne odstúpiť od zmluvy, predávajúci vráti kupujúcemu celú kúpnu zmluvu najneskôr do 14 dní.

 

Ochrana osobných údajov

 

Kupujúci (v prípade ak je fyzická osoba) oznámi predávajúcemu svoje meno, priezvisko, adresu pre doručenie vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailu.

Predávajúci pri spracovaní osobných údajov postupuje v zmysle Zákona č. 122/2013 o ochrane osobných údajov a spracúva iba osobné údaje nevyhnutné na uzavretie spotrebiteľskej zmluvy. Osobné údaje kupujúceho sú v informačnom systéme predávajúceho uchovávané po dobu 10 rokov.

Účelom spracovania osobných údajov je ich využitie na plnenie spotrebiteľskej zmluvy, ktorú predávajúci uzatvára s kupujúcim vytvorením objednávky v tomto internetovom obchode.

Kupujúci má právo a možnosť aktualizovať osobné údaje v online režime na web stránke internetového obchodu, v zákazníckej sekcii, po prihlásení.

Osobné údaje môžu byť pre účely plnenia spotrebiteľskej zmluvy poskytnuté tretím stranám – doručovacím spoločnostiam (kuriérom).

Osobné údaje kupujúceho sa nezverejňujú.

Predávajúci môže spracúvať osobné údaje na marketingové účely (napríklad pre odosielanie newslettra alebo e-mailov o novinkách, zľavách, akciách a pod.) aj bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Pre tento účel predávajúci spracúva 

·         predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom,

·         poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

·         Právo na odstúpenie od zmluvy tiež nie je možné v prípadoch CD/DVD so zvukovým alebo obrazovým záznamom, resp. multimediálne CD/DVD, ktoré boli rozbalené, resp. počítačový program ak prebehla jeho inštalácia 

·         tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť

·         knihy majú známky používania (čítania, kopírovania)

 

 

 

 

 ALTERNATÍVNY SPÔSOB RIEŠENIA SPOROV

 

·         Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu www.peknatvar.sk

·         Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho- riesenia-spotrebitelskychsporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

 

  • Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr .:ak vyčisliteĺná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur.
  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
  • Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK     Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  • Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

 

 

    •  

Partneri

TEL. KONTAKT

+421 908 333 898

PRACOVNÝ ČAS

24 hodín v týždni

DODANIE A PLATBA

zdarma pri nákupe nad 200 EUR

VRÁTENIE TOVARU

do 14 dní bez udania dôvodu